O Concello arranca co desbroce dos últimos núcleos do plan anual e reforzará as zonas nas que volveu crecer a maleza

Despois dos desbroces levados a cabo polo Concello durante todo o ano, entramos na última fase e intensificamos os traballos.

As intensas chuvias que se viviron nesta primavera-verano obrigaron a reforzar os desbroces habituais de camiños, tanto nas parroquias como no casco urbano.

Neste mes de agosto que comeza hoxe, será a quenda dos traballos nos núcleos na zona 4, que se corresponden con:

Pardavila

Fixón

O Pozo

Cadrelo

Silvestre

Troncosa

Esperela

Ruanova

Sobreias

Ameal

Oubiña

Currás

A Torre

Cernello

Igrexario de Santomé

Allariz

Miñán

Candóns

🔹 Pastoriza

Por outra banda, onte comezaron os traballos de limpeza e desbroce do intenerario peonil que une a Escola Naval con Lapamán a través da PO-551. Nos próximos días levarase cabo tamén a senda na PO-313 entre Coirados e Cadro e as beirarrúas de San Xulián.

Estes traballos faránse simultáneamento xunto co repaso de zonas nas que se desmadrou  a  maleza  despois de ser desbrozadas en primavera: A Raña, Viñas Blancas, Bravos, Arealonga ou O Pitanxo. Xa de cara a finais de mes empezarase a limpeza dos montes do concello, que se prolongará durante o mes de setembro.

O concelleiro de Medio Rural, Pablo Novas, asegura que “nos últimos dez anos melloramos notablemente en materia de desbroces, pasando de acometer algúns moi puntuais a ter un plan integral do municipio, para o que se destinan moitos máis recursos, tanto económicos como humanos”.

Anterior A ilustradora Belén Diz será a Artista Marinense do Ano 2023