Marín contrata a unha persoa de atención ao turista durante o verán de 2023 para a Caseta de Turismo

O Concello de Marín foi beneficiario dunha axuda por importe de 7.000,00 € por parte da Deputación Provincial para o financiamento dos custos da prestación de servizos de información e atención ó público en oficinas de turismo INFO RÍAS BAIXAS, durante os meses de verán do ano 2023.

A empresa adxudicataria do servizo realizou tarefas como

• Información e orientación sobre a oferta, recursos e actividades turísticas de Marín.

• Facilitar material informativo sobre os servizos e recursos turísticos.

• Recepción e atención de solicitudes de información.

• Recollida e tratamento de información acerca da demanda.

• Elaboración de estadísticas para a intranet da Rede INFO RiasBaixas.

• Atención de correo electrónico e teléfono.

• Atención de queixas, reclamacións e suxerencias.

• Apoio ao cumprimento dos estándares de calidade.

• Promoción do destino.

• Manexo, distribución e control de material promocional, folletos e documentación

turísticas.

• Tarefas administrativas, informes, estadísticas ou cadros de uso interno de calidade do servizo ou de atención ao público e información turística que fosen requeridas.

Anterior O Concello entregará o Premio Liberación 2024 a Céltica