Resultados Xornada Defensa e Primeiros Auxilios.

O pasado mes de xaneiro, os días 19, 21, 26 e 28, realizamos  unha xornada se defensa persoal e primeiros auxilios para o colectivo da muller,  en colaboración directa co CIM de Marín.

O Curso de carácter “restrinxido” ao devandito colectivo, foi avalado e realizado en consenso directo coa Sra.. Marián Sánchez Sanjorge (Psicóloga do devandito Centro),  achegando un grupo de participantes a quen podía serlle de axuda o mesmo.

No devandito Curso traballouse o aspecto físico e mental, (control tensión), técnicas de defensa persoal adaptadas e primeiros auxilios.  O resultado do mesmo foi satisfactorio.

Colaboraron na formación tres monitores da Asociación Deportiva DOM+ e un técnico sanitario-formador do servido de Urxencias de Galicia 061.

O Curso, como quedou reflectido ao comezo, é de marcado carácter social, e no marco de colaboración co CIM de Marín, polo que non xerou gasto algún ás participantes.

Para finalizar,  dar as grazas ao Concello de Marín pola súa colaboración e en especial á Sra.. Marián Sánchez.IMG_2228

Anterior Humanización da Rúa Concepción Arenal.