del corazón del Morrazo
Marín es un paraíso escondido entre la capital de la provincia de Pontevedra y el resto de municipios que conforman la comarca del Morrazo, bañado por las aguas de la ría en su orilla meriodional.
Con un entorno privilegiado, Marín cuenta con un importante casco urbano y con un extenso y rico mundo rural. Esta dualidad y los impresionantes espacios naturales que rodean a la localidad, hacen de Marín la elección perfecta para disfrutar de un turismo activo, de naturaleza, de actividad social y cultural
a un paseo
Os petróglifos de Mogor, coñecidos desde o século XIX e mencionados na “Historia de Galicia” de Murguía en 1866, son unha das estacións rupestres máis emblemáticas de Galicia. Destacan pola presenza de dous labirintos, unha figura rara na arte rupestre europea. Situados sobre a praia de Mogor, o conxunto inclúe ata sete grupos de gravados principalmente xeométricos.
Los petroglifos de Mogor, conocidos desde el siglo XIX y mencionados en la “Historia de Galicia” de Murguía en 1866, son una de las estaciones rupestres más emblemáticas de Galicia. Destacan por la presencia de dos laberintos, una figura rara en el arte rupestre europeo. Ubicados sobre la playa de Mogor, el conjunto incluye hasta siete grupos de grabados principalmente geométricos.
Horario
De martes a domingo de 11.30h a 13.30h e de 18.00h a 21.00h
GRATUÍTO!
Visitas guiadas
Diarias: 12.30h a 20.00h
Nocturnas: 22.30h
Venres alternos, comezando o 5 de xullo
O Parque de Cotorredondo, con 70 hectáreas e unha altura de 400 metros sobre o nivel do mar, está compartido entre Marín, Vilaboa e Moaña. Destaca o Lago de Castiñeiras, coa súa fauna e flora autóctonas, rutas de sendeirismo e de bicicleta e áreas recreativas infantís. Ademais, conta con xacementos arqueolóxicos como as mámoas e trátase dun punto de referencia para a pesca de troitas. É dos poucos lugares de Galicia nos que se pode asar durante todo o ano, grazas aos asadores públicos homologados.
El Parque de Cotorredondo, con 70 hectáreas y una altura de 400 metros sobre el nivel del mar, está compartido entre Marín, Vilaboa y Moaña. Destaca el Lago de Castiñeiras, con su fauna y flora autóctonas, rutas de senderismo y de bicicleta y áreas recreativas infantiles. Además, cuenta con yacimientos arqueológicos, como las mámoas, y se trata de un punto de referencia para la pesca de truchas. Es de los pocos lugares de Galicia en los que se puede asar durante todo el año, gracias a los asadores públicos homologados.
O Ecoparque é o primeiro parque multiaventura de Galicia, con 70 xogos, tirolinas, pontes tibetanas e rocódromo, ademais de rutas a cabalo. Ten un albergue con capacidade para 18 persoas en tres bungalows. As actividades son para todas as idades e pódense reservar estadías para grupos escolares ou de amigos.
El Ecoparque es el primer parque multiaventura de Galicia, con 70 juegos, tirolinas, puentes tibetanos y rocódromo, además de rutas a caballo. Tiene un albergue con capacidad para 18 personas en tres bungalows. Las actividades son para todas las edades y se pueden reservar estancias para grupos escolares o de amigos.
Marín ofrece magníficos miradoiros con vistas impresionantes de Pontevedra e a comarca do Morrazo. Descubre o mellor banco do mundo para explorar este rincón da provincia: o Banco de Pastoriza, dende onde se pode gozar de vistas panorámicas da ría e as Illas Ons e Onza no horizonte.
Marín ofrece magníficos miradores con vistas impresionantes de Pontevedra y la comarca del Morrazo. Descubre el mejor banco del mundo para explorar este rincón de la provincia: el Banco de Pastoriza, desde donde se puede disfrutar de vistas panorámicas de la ría y las Islas Ons y Onza en el horizonte.
Como chegar?
Saíndo de Marín, pódese coller a estrada Marín-Moaña PO-313 e chegando ao punto máis elevado de Cruz da Maceira, tomar o desvío indicado con sinalización vertical
O castro, situado nun outeiro preto do núcleo urbano de Marín, ofrece vistas do val do río Lameiriña e da ría. A súa configuración, típica dos castros, adaptáse ao terreo con terrazas e murallas, dividindo o espazo en dous recintos. Estímase que a súa superficie é de 30.000 m2, co sector escavado que data do século I a.C.
El castro, situado en una colina cerca del núcleo urbano de Marín, ofrece vistas del valle del río Lameiriña y la ría. Su configuración, típica de los castros, se adapta al terreno con terrazas y murallas, dividiendo el espacio en dos recintos. Se estima que su superficie es de 30.000 m2, con el sector excavado que data del siglo I a.C.