Reunión Institucional do Presidente da Xunta coa Alcaldesa.

O Presidente da Xunta de Galicia, Alberto Núñez Feijoo e a Alcaldesa de Marín, María Ramallo Vázquez, reuníronse está mañán para repasar e impulsar Proxectos que a alcaldesa de Marín pretende que sexan unha realidade nesta lexislatura.

A Reunión servíu para facer un repaso das actuacións en marcha e outras pendentes, que desde o Concello de Marín se pretenden realizar nesta lexislatura.

INFRAESTRUTURAS.

Priorización das SENDAS na PO-551 e na PO-313.
A estratexia de mobilidade pretende priorizar nesta lexislatura as sendas nestas dúas estradas autonómicas.

Tramos na PO-551:
• Vilaseca a Lapamán
• Bagüín a Seixo

Tramos na PO 313:
• Coirados –Pardavila
• Pardavila-Cadro

DEPORTES.

Priorizar o arranxo das Pistas de atletismo de San Pedro cunha inversión a través da Secretaría Xeral para o Deporte.

CASA DO MAR.

Utilizar os espazos libres da casa do Mar de Marín para atención de dependentes.

AUGAS DE GALICIA.

Inicio das obras pendientes ó inicio do verán, do Convenio pendiente con Augas de Galicia con proxectos que ascienden a máis de 4 millones de euros, entre as obras do Colector xeral e nova impulsión e da Mellora do Bombeo de Lameira.

CULTURA.

Adxudicación inmediata das obras de reparación da cuberta do Templo antiguo.

COLABORACIÓN NAS XESTIÓNS COA ADMINISTRACIÓN DO ESTADO.

• Remodelación PO-11 titularidade do Ministerio de Fomento.
• Traslado da Aduana ó recinto portuario.

Anterior Resultados da Entrevista e Fase de Concurso TÉCNICO/A e ADMINISTRATIVO/A.