Promoción da Lectura nos Centros Escolares

As concellerías de Educación e Cultura aúnanse para por en marcha un ano máis coincidindo co DÍA DO LIBRO e o DÍA DAS LETRAS GALEGAS, unha actividade gratuita para os centros de ensinanza, adicada á Promoción da Lectura.

Tras a experiencia positiva de anos anteriores, este ano decidiron realizar actividades para promover a lectura a través de Maria Victoria Moreno, que é a autora homenaxeada polo Día das Letras Galegas.
A actividade está orientada ao alumnado desde Educación Infantil a 3ª de primaria, con representacións adapatadas para os máis pequenos e con obradoiros para os de Primaria.