Posta a punto nos cemiterios municipais.

Ás brigadas municipios e os funcionarios encargados do servicio de cemiterios, afánanse na posta a punto dos lugares municipais destinados a este fin.

Acondiciónanse os accesos, a mellora dos xardíns para que todo esté a punto para que as familias realicen as visitas estos días previos e durante a celebración de Difuntos.

Haberá un dispositivo especial da Policia Local para que todo se leve a cabo de xeito ordenado, tratando de non ocasionarse máis molestias que sempre existen nas horas puntas.