Sorteo das tres disciplinas deportivas

Hoxe tivo lugar o sorteo das tres disciplinas deportivas que tiveron exceso de prazas solicitadas, que son as que se pideron en primeira opción destes tres deportes: natación, natación infantil e patinaxe non pudendo incrementar os grupos en ningunha delas.

Sortéanse polo tanto natación, natación infantil e patinaxe.
O resto das modalidades deportivas solicitadas como primeira opción están admitidas.
En total foron admitas 590 solicitudes, sobre as 530 ofertadas inicialmente, repartidas entre os 18 deportes que se inclúen na oferta das escolas deportivas municipais.
Este aumento de prazas, débese a que os clubs admitiron un aumento de nenos, sen ningún aumento de custo para o Concello. Isto supón un aumento de máis do 20 % con respecto ao ano pasado
As listas estarán expostas no taboleiro do Concello e na paxina web.
A partir do luns xa se pode efectuar o pago dos 40 € por alumno/na nas oficinas de recadación, na planta baixa do concello.