Obras da Praza de Ponteporto e Muro de Raposeiras.

PRAZA DE PONTEPORTO.-

Trátase dunha mellora na impermeabilización dunha parte da praza Ponteporto que está perxudicando ós garaxes que atópanse situados debaixo da mesma, esta actuación require unha mellora na impermeabilización da mesma para tratar de conseguir que estos efectos deixen de producirse, iniciare tamén nas próximas semanas.

A empresa iniciará mañán a actuación, xa está vallado e con todo a punto para empezar.

MURO DE RAPOSEIRAS.-

Esta actuación foi adxudicada a C.C. CASAS, S.L. polo prezo de 81.402,14 €presentando a mellor proposta para a súa contratación das 5 que foran solicitadas.

O concello acomete esta obras polo perigro que ofrece este muro posterior ás viviendas e que o propietario titular non acometeu cosas condicións esixibles de seguridade, o concello contratou un proxecto, unha dirección de obra e as obras consistentes no reforzo e seguridade, gastos que posteriormente repercutirá no propietario.