III Festival de Inverno Club In Mare.

O próximo 31 de xaneiro o Clube In Mare de Ximnasia Rítmica organiza a súa terceira edición do seu torneo de inverno en colaboración co Concello de Marín. O pavillon de A Raña acollerá o evento.

No mesmo participará o clube organizador, as suas escolas in Mare, as escolas municipais de rítmica de Marín e o Colexio Inmaculada.

O evento comenzará as 17:00 horas e será un evento solidario a favor do comedor benéfico de Marin Polo que haberá recollida de alimentos neste senso.

Den de o clube vos animan a participar neste espectáculo deportivo e solidario.