A Directiva do Ateneo Recolle o Distintivo de Centro Azul.

O Presidente do Ateneo Santa Cecilia Lois González acompañado de dous directivos Celso Mendez e Francisco Cruceira achegáronse ó concello para recoller das mans das concelleiras de turismo Cristina Acuña e medio ambiente Marián Sanmartín o distintivo que os posiciona como Centro Azul outorgado polo organismo internacional ADEAC e que onte foi recollido en Oleiros pola alcaldesa de Marín.

Esta tramitación levada a cabo para presentar candidaturas desde as áreas de turismo e medio ambiente conseguiu este ano dar un salto cualitativo pudendo acceder a galardóns e estratexias que definen a vinculación coas actividades que realizan, o seu apego a recuperación de tradicións a facelo cun sello de calidade e guardar moitas das esencias que deben pervivir e facer todavía máis amplas na súa proxección na súa execución, ahí entra o Ateneo que terá un galardón este ano 2016 que obriga máis se cabe a seguir traballando e mellorando a actividade que desenvolven.