DECLARADA A ÁREA DE REHABILITACIÓN INTEGRAL DO CASCO VELLO

O día 20 de abril de 2015 o Concello de Marín a través do concelleiro delegado Manuel Santos Costa solicitou a ampliación de área de rehabilitación integral ARI do Casco Vello de Marín, xa declarada por da conselleira de medio ambiente, territorio e infraestructuras de data 7 de xullo de 2011, para incluír no ámbito o Barria da Banda do Río Lameira.

No Pleno do día 12 de agosto de 2015 a súa Proposta saíu aprobada por unha unanimidade de todos os grupos municipais reforzando polo tanto a proposta sometida ó seu debate e consideración.

Entendemos que estas intervencións nas actuacións que os propietarios proponen, mellora algunas zonas que están maís degradadas e contribúe a mellorar as edificacións.

Do estudio que se levou a cabo quedou patente que existían propostas para levar a cabo melloras na zona da Banda do río Lameira, e incluíuse esta zona.

Unha nova posibilidade que aporta fondos que terá unha duración de dúas anualidades 2015-2016.

O concelleiro de urbanismo e facenda informou á comisión informativa desta Resolución notificada polo Instituto Galego de Vivenda e Solo de la Consellería de medio ambiente, territorio e infraestructuras da Xunta de Galicia.