Medio Ambiente e benestar social

mariam

Marián Sanmartín García

Todos os servizos que son competencia municipal relacionados coa auga, saneamento, parques e xardíns, electricidade e carpintería que se levan a cabo coas brigadas municipais de obras, limpeza, fontanería, electricidade e carpintería.

Os servizos sociais, atención a persoas con problemas, especial atención no Centro de información á Muller,competencias en Sanidade desde o ámbito municipal, cemiterios, e actuacións educativas que se levan a cabo nos centros públicos dos que temos destinado a súa conservación, reparacións e mantemento.

alcaldia@concellodemarin.es

Declaración Medioambiental.
Renovación da Adhesión EMAS.

Benito Touriño Touriño

Coordinación dos servizos municipais no casco urbano

alcaldia@concellodemarin.es