Concerto Primavera: Banda de Música Musimarín

Presentación do Concerto de primavera, que terá lugar este sábado día 21 as 20h da tarde, no multiusos da praza de Abastos, a cargo da banda de Música de Marín e a súa Banda infantil, e nesta ocasión as dúas agrupacións con 18 componentes na súa banda infantil e máis de 40 na súa banda grande, que interpretaran un concerto moi variado, dende pasodobles, algunhas bandas sonoras de películas moi conocidas, varios musicales como “o home da mancha” e o “fantasma da ópera” , pezas para solistas e incluso temas de rock e pop como “Highway to Hell” del grupo ACDC e o recopilatorio do grupo The Blues Brothers.
Como ven sendo habitual, este concerto conta coa colaboración do Concello na parte da produccion.

Anterior Reunión Concelleira Medio Ambiente e Benestar Social e ás ONG´S