Arranxo da Fonte de Abaixo de Pastoriza.

Esta mañán varios veciños do lugar de Pastoriza asistiron á visita ó arranxo da Fonte da aldea de abaixo que foi realizada pola brigada municipal de obras estas pasadas semanas.

Os veciños agradeceron a mellora, limpeza e encintado desea fonte moi utilizada polos veciños e polos ciclistas cando pasan por este recorrido.

Realizaron outras peticións que foron escoitadas pola alcaldesa e os concelleiros que a acompañaron para tratar de ir mellorando coa colaboración dos veciños este lugar da parroquia de Ardán.

Dexesáronse un feliz ano aproveitando a hospitalidade de todos.

Fonte antes das actuacións: