Alumbrado Navideño e Colaboración co Comercio.

O Concello está xa cos preparativos do Nadal, para elo estos días procedeuse á instalación do alumbrado navideña en diferentes rúas principalmente do casco urbano tratando de aumentar os adornos, así como intensificalo coa colaboración coa asociacion da Praza de Abastos que fan un Traballo en tratar de conseguir que sexa un centro estratéxico de comercio, postos, ventas, nestas datas de festas.

O Belén situarase este ano nas escalinatas da Igrexa Vella, na intersección coa rua do Sol, Real e Echegaray, contará cun portal e as figuras que adornaron nos últimos años.

Este venres dia 4 de decembro ás 18.30 acenderase o alumeado para que este fin de semana longo cos festivos nos empape do ambiente navideño.

O Coro Thalassa fará un recital de villancicos na rua do Sol co Belén de fondo e será allí onde se realice.

En colaboración cos comercios e locais colaborarase cos adornos das rúas máis peatonais ou donde o tráfico é menor para tratar entre todos de ambientar as zonas máis frecuentadas do casco antigo.

Anterior Visita ó Conselleiro de Política Social.